Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Koszyk

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Zwroty i wymiany

Sklep ekosmetyki.org.pl pragnie, żeby wszyscy Klienci byli zawsze w pełni usatysfakcjonowani, dlatego jeśli otrzymany towar nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu. Masz na to dokładnie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Nie musisz podawać powodu zwrotu, będziemy jednak niezmiernie wdzięczni, gdy to zrobisz – pomoże nam to usprawnić pracę naszego sklepu i zmienić się dla Ciebie na lepsze.

Jak dokonać zwrotu?

Najlepiej, jeśli odeślesz nam produkty w pudełku, w które zostały one zapakowane. Jeśli już go nie masz, możesz wykorzystać jakikolwiek karton, który nada się do transportu. Pamiętaj, że towar, który chcesz zwrócić, nie może być używany, otwarty z zabezpieczeń i musi znajdować się w oryginalnym firmowym opakowaniu. Do całości przesyłki należy dołączyć zarówno wszystkie dokumenty zamówienia, jak i akcesoria oraz ewentualne gratisy, które wysłano wraz z zakupionymi artykułami. Pamiętaj, aby starannie zapakować paczkę tak, aby nie uległa uszkodzeniu w trakcie przewozu.

Do zwracanego towaru koniecznie dołącz informacje takie jak:

Imię i nazwisku kupującego, numer konta do zwrotu pieniędzy, data zakupu.

Będziemy również wdzięczni, gdy opatrzysz przesyłkę dopiskiem „Zwrot”.

Produkty prosimy przesyłać na adres:

Venita Dystrybucja Epart

Ul Żubrów 112

43-215 Jankowice

Zwrot należności

Gdy tylko przesyłka z wysłanym przez Ciebie towarem i odpowiednimi dokumentami do nas dotrze i będzie spełniała wymienione wyżej warunki, rozpoczniemy procedurę zwrotu należności. Pieniądze zostaną przelane na Twoje konto w ustawowym terminie 14 dni roboczych.

Sposób zwrotu należności jest zależny od tego, jaką metodą dokonano płatności:

  • przy zamówieniach opłaconych przez internetową platformę płatniczą PayU zwrot zostanie dokonany za pomocą tego samego serwisu bezpośrednio na Twoje konto bankowe,

  • przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze lub tradycyjnym przelewem bankowym musisz z kolei w formularzu zwrotu napisać swój numer konta (26 cyfr), na który przelejemy Ci odpowiednią kwotę.

Witryna stworzona na platformie