REKLAMACJA PRODUKT
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta,
jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia)
są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w
szczególności w Kodeksie Cywilnym.
Sprzedawca obowiązany
jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.3. Reklamacja może
zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na
adres: Venita Dystrybucja Epart ul Żubrów112 43-215
Jankowice
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: [email protected];
Zaleca się podanie
przez Klienta w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają
formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji
złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że
Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.W przypadku,
gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta
lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi
niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient
zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na
koszt Sprzedawcy na adres: Venita Dystrybucja Epart ul Żubrów112
43-215 Jankowice